Translate

follow me on FACEBOOK

Thursday, 20 December 2012

NEW IN

Aaaa, pagaliau gavau savo pirmąją algą, tad ta proga galiu pasilepinti. Taip ir padariau. Prieš pat darbą išlėkiau iki Zaros apsižiūrėti. Tiesa, kažkuri rašėte, kad išvykus į UK turėsiu didesnį pasirinkimą drabužių atžvilgiu, t.y. čia daugiau įvairių firmų, pasiūla didesnė, todėl iš ko išsirinkti taip pat bus. Nežinau kaip kitoms, bet aš visuomet pirmu taikymu varau į Zarą. Čia visada randu tai, ko ieškau, visuomet visos detalės iki vienos mane sudomina ir šiaip, ko tikiuosi tą ir randu, todėl kitos parduotuvės lieka tik "ekstra atveju". Taigi. Nusprendžiau, kad man reikia "biker boots", kadangi vieni, vos atvykus į uk sulaukė tragiško likimo ( katinas pragriaužė padą. o buvo mano mėgstamiausi aulinukai... ) Taigi, vos įėjus pamačiau šiuos ir jau iš karto pradėjau dėlioti mintyse savo outfit'us. Fotikas mano durniuoja, nenori gražiai batų į kadrą paimti, tad nuotraukos tokios, kokios yra



































Turbūt daugumai pasirodys, kad batai visai neatitinka oro sąlygų. Pažiūrėjus orą Lietuvoje - darosi graudu. Jūs net neįsivaizduojat kaip aš svajoju apie sniego pūsnis ir gerą šaltuką. Čia oras tiesiog juokingas. 0 sniego, pliusinė temperatūra, jokios šalnos ar kažko, primenančio žiemą. Tad savaime aišku, kad kalėdinės dvasios taip pat nėra. Nei mandarinai, nei imbieriniai sausainiai ar jau nuo lapkričio pradžios pasipuošusios gatvės/parduotuvės nebenuteikia kalėdiškai. Prasti popieriai.

Tęsiant mano naujovių sąrašiuką turėjau didelę problemą dėl džinsų. Nemėgstu aš visokių pratrintų, su blizgučiais ar kitokiomis detalėmis, bet šį kartą perspjoviau pati save. Atradau puikų džinsų modelį, kuris man super tinka, super patogus ir visa kita, bet pati džinsų išvaizda turbūt manęs nelabai tenkino. Kiek pagalvojus vis tiek juos pagriebiau. Nėra jie tokie ir blogai, o ir vis šis tas įdomiau, nei paprasti mėlyni džinsai, kurie po kelių plovimų nusiskalbia ir prasitrina. Taigi tikiuosi greitu metu išvysite mano outfit post'ą su šiais kniedėtais džinsais.


Ir paskutinis dalykas, kuriuo norėčiau pasidžiaugti tai dar viena galimybė bendradarbiauti su įvairiais tinklais. Šį kartą sutikau bendradarbiauti su, sakyčiau, įdomiu, nauju, visai mano stiliaus neatitinkančiu puslapiu Da Crown Jewelz. Galėjau pasirinkti bet kokius 3 papuošalus ir juos pristatyti. Esmė paprasta, kaip ir visur. Išsirinkau, mano manymu, praktiškiausius ir galbūt labiausiai pritaikomus mano aprangoje. Iš tikrųjų, nežinau ar tikrai juos kada nors panaudosiu, bet kaip sakoma - "kol duoda - imk." Tą padariau ir aš.






Kadangi namo kalėdoms nevažiuoju, jokių kalėdinių pirkinių, dovanų pakavimų nepatirsiu :( Sėdėsiu viena ir valgysiu mandarinus. Ta proga galit man papasakoti kaip Jūs ruošiatės kalėdoms, kokias dovanas perkat ir kaip mėgstat jas pakuoti :)

27 comments:

  1. Batai labai labai labai gražūs! ♥ O ir papuošaliukai atrodo labai dailiai;> Kodėl nevažiuoji namo?;// Bet vis tiek kažką nusiūsi vaikinui, tėvams?;> Aš planavau nuo pat lapkričio pradžios, va, prasidės visos Kalėdinės prekės, smulkmenos, tai pirksiu, darysiu, puošiu kambarį ir pan., o va, už 4 ar kiek čia dienų Kalėdos, o aš šiąnakt dar pakuosiu dovanas ir piešiu broliuko portretą;D Fainai... O visas gruodis kaip viena diena praėjo. Ir mano sumanymas, kad taupiau ir ne taip materialistiška bus daryti dovanas pačiai, apsivertė aukštyn kojom ir išleidau tikriausiai dar daugiau negu, kad būčiau pirkus kažkokį daiktą. Tai taip ir gyvenam bei Kalėdoms ruošiamės ^.^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ačiū :)
      Namo nevažiuoju, nes neduoda darbas atostogų, neturiu ilgesnio tarpo dar dienų, kur dirbu, kad galėčiau grįžti, bent porai dienelių.
      Aš labai mėgstu tiek dovanas pirkti, tiek puošti namus, tiek pakuoti, tai gaila, kad negalėsiu to daryti :(
      Smagios tavo kalėdinės nuotaikos, neprarask jų, gerų švenčių :)

      Delete
  2. O man labai graži naujoji Tavo apyrankė :)
    Iš tiesų velniškai Tau pavydžiu tokio oro, net neįsivaizduoji, kaip graudu kievieną rytą - vakarą slidinėti nuo sniego ir purvo permirkusiuose autobusuose :D
    Aš tai dar tos Kalėdų dvasios nejaučiu, mat universitete užvertė darbais tiek, kad paskutinį savaitgalį abi dienas ten prasėdėjau iki 12h nakties.. Šiandien turiu du vakarėlius, rytoj atsėdėsiu paskutinę paskaitą, o tada jau greitosiomis ieškosiu ko nors tėčiui, vėliau bandysiu kokiu nors super paprastu ir efektingu būdu viską supakuoti. Tik žinant, kad nesu didelė dovanų pakavimo maniakė, yra tikimybės, kad dovanos liks plikos, be jokių "patiuningavimų".
    Laukiam naujų derinukų, saule :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ačiū, apyrankė vienintelis dalykas, kuris man tikrai labai patiko ir kurį naudosiu.
      Na nežinau, man geriau sniegas, nei lietus. Čia dabar labai dažnai lyja, užknisa... :D
      O dovanas tiuninguot aš labai mėgstu, tai vieninteliam darbe tai galiu daryti, kai žmogus kažką perka... :D
      pasistengsiu nepasišiukšlinti ir įkelti kuo greičiau kažką :*

      Delete
  3. Aš reatsykiais net pagalvoju, ar Margarita kada nors įsigys bent vieną visiškai nepatrauklų daiktą? :D Tačiau tavo skonis toks puikus jog manau taip niekuomet ir nesuklysi, nors žinoma visų mūsų skoniai skirtingi ir svarbiausia įtikti pačiai sau! Batai - tiesiog superiniai! Laukiu nesulaukiu kada pasirodysi avinti jais naujame derinyje! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ačiūū Tau, dieve kaip malonu girdėti :)

      Delete
  4. Apyranke labai grazi, man ji tiesiog tobula :)) aulinukai irgi labai faini!! Kad ir viena, bet vis vien graziu svenciu!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. apyrankė tikrai labai graži :)
      Ačiū ir Tau linksmų ir jaukių švenčių :)

      Delete
  5. superniniai batai! Dar tokia spalva dievinu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. žiauriai patogūs ir prie visko lengvai priderinami :)

      Delete
  6. Jau isivaizduoju tave su tais batukais! laukiu foto su jais!

    ReplyDelete
  7. Viskas nerealiai gražu, Gurl You got style!

    ReplyDelete
  8. Grazus blogas! Galetum gal ir mano bloge apsilankyti http://bit.ly/10YXFrb buciau dekingas :)

    ReplyDelete
  9. Laukiam naujo posto su naujom graziom nuotraukom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. naujas įrašas jau parašytas :)

      Delete
  10. Labas, Margarita, noriu pirkti tokius batukus internetu. Norėjau paklausti, ar išmera atitinka? :) Beje, laukiam naujo įrašo! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sveika,
      qatitinka, dydis kaip ir priklauso :) Pasistengsiu,baisiai neturiu laiko :((

      Delete
  11. kada bus naujas irašas? ;/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...