Translate

follow me on FACEBOOK

Monday, 3 December 2012

nerdy nerdy glasses / HUGE GIVEAWAY

Taigi, pagaliau atėjo akimirka, kuomet plačiau papasakosiu apie FIRMO akinius ir visą sistemą, kuri yra labai paprasta. Kadangi ši svetainė nėra labai populiari mūsų šalyje ir aplink, jie sugalvojo visai įdomų dalyką. Jei esate pirmas pirkėjas ( t.y. perkate akinius iš firmoo pirmą kartą ) firmoo Jums pasiūlys nemokėti už akinius, tik susimokėti siuntimą. Į Lietuvą siųsti kainuoja 16 dolerių. Gera žinia ir tiems, kurie firmoo akinius jau yra išbandę. Neseniai gavau nuolaidų kodą, su kuriuo gausite net 15 proc nuolaidą firmoo akiniams. Norėdami gauti nuolaidą įveskite šį kodą 44378b2c8d. Užpildžius visus laukelius pirkimui, turėtų būti vienas tų, kur galima įvesti nuolaidų kodą.

So finally i will talk about FIRMO glasses and all their purchasing system, which is very simple. Sadly, but this website is not very popular in our country and nearer areas so they came up with the idea about free pair of glasses. If you are a first buyer ( you buy glasses from firmoo for the first time ) you pay only shipping cost, so - a pair of glasses for free. Good news for people, who already bought glasses from firmoo. With this code you will get 15% off. Just use 44378b2c8d








Šį kartą galėjau rinktis iš "nerdy" tipo akinių. Pasirinkau patį paprasčiausią modelį, su margais rėmeliais. Kaip
 jau įsitikinau ir pirmąjį kartą, šie akiniai tikrai kokybiški. Tvirti rėmeliai, standus dėklas, kuris juos apsaugo, patvarūs stiklai. Neesu akinių ekspertė, jų nedėviu/nenešioju, nes mano regėjimas "kaip erelio" tačiau kaip paprastam žmogui, ničnieko nesuprantančiam apie tokias "technologijas" galiu pasakyti, kad akiniai tikrai neatsilieka brangiųjų kokybei. 

This time i had to pick glasses from "nerdy" section. I chose the simpliest model with patterns on it. As i ascertained from the first time, these glasses are really high quality. Stable frame and lenses, lasting case. I am not "a-glasses-person" but from my view they are as good as expensive/designer glasses. 

IMG_1985

IMG_1994

IMG_2006

IMG_2010

Įvelsiu šiek tiek konteksto susijusiu su nerd akiniais. Jau seniai paplito ši mada, dėvėti wayfarer tipo akinius, permatomais stiklais dėl mados/grožio/regėjimo. Prisipažinsiu, iš pat pradžių ir man knietėjo įsigyti porą, bet tiesą sakant dėvėti akinius kai tau jų nereikia yra nepatogu, tad greitai atsisakiau šios minties. Nors... paslapčia žiūrėdama "žvaigždes" ir bloggerius derinančius outfit'us su nerdy akiniais pavydėdavau, kaip daugumai tai tinka. Ką aš galiu pasakyti. Nerdy akinius dėl grožio derinčiau prie street/casual/everyday chic stiliaus, kadangi savaime suprantama prie balinių suknelių - nei penki, nei dešimt. (Mano akinių modelis outfit'e - http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2084.html )

This time i will talk about nerdy glasses in outfits. It started long time ago when people were crazy about nerdy glasses akka wayfarers with clear lenses because of fashion/beauty or bad vision. In the beggining i was excited about wearing one of these, but trully - wearing glasses when your vision is perfect - uncomfortable.Well, i was looking at all bloggers and celebs wearing nerdy glasses and making amazing outfits and i was jealous that nerdys fit a lot of people perfectly ! In my opinion nerdy glasses look amazing with casual/street/everyday chick style. ( the model of my glasses in outfit - http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2084.html )









































Na, o dabar puikiosios naujienos. Firmoo ir The way it tastes (aš ) organizuoja GIVEAWAY, kur net 25 žmonės gali laimėti FIRMOO kuponus po 20 dolerių. Ką jums reikia padaryti :
- Sekti mano blogą
- Pamėgti mano puslapį facebook
- Komentaruose parašyti savo vardą, e-mailą, kuriuo galėčiau su Jumis susisiekti. (Taip pat komentaruose norėčiau sulaukti mažyčio laiškelio apie Jus. Papasakokit apie save. Visai nesvarbu kokia forma ir nuo to nepriklausys Jūsų laimėjimas. Mano tikslas - susipažinti artimiau su kiekvienu savo skaitytoju, nesvarbu ar Jus pažįstu gyvai ar visai nepažįstu. ) Laimėtojai bus išrinkti šios "sistemos" pagalba.

Good news guys. Firmoo and The way it tastes ( me ) organised a GIVEAWAY. 25 people can win FIRMOO vouchers worth 20 dollers. What do you have to do :
-Follow my blog
-Like my page on facebook
- In comments, write your name, e-mail and a small letter about yourself. Tell me who you are. For the very simple reason. I want to meet each of my "blog-lover" and know you better. The winners will be picked with this system.



IMG_1976



p.s. eilinis savęs pateisinimas.Žinau, kad jūs labai laukiat mano įrašų, tačiau šiuo metu sulaukiu per daug spaudimo iš Jūsų ( skaitytojai ). Esu labai užsiėmusi, neturiu laiko darytis nuotraukų, visur visada skubu, todėl šį kartą mano outfit nuotraukos darytos "iš reikalo". To rezultatai labai aiškiai matosi. 

37 comments:

  1. TU NUOSTABI. nenustok testi savo veiklos. kai pamaciau, jog parasei nauja irasa labai apsidziaugiau. sekmes

    ReplyDelete
    Replies
    1. Labai malonu girdėti, tikrai nenustosiu, nes ši veikla man beeegalo artima ir patinka, bet laiko labai trūksta. :(

      Delete
  2. ps. is kur pirkai striuke, labai grazi :)

    ReplyDelete
  3. amaaazing babes !!!

    www.oggibastard.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  4. Margarita, galiu pasakyti tik tiek jog su kiekvienu įrašu tu mus vis stebini savo puikiu stiliaus pojučiu. Suprantama gyvenimo ritmas neleidžia publikuoti tiek įrašų kiek galbūt norėtum tačiau iš tiesų tokie reti ir ilgai laukti įrašai tampa tarsi ta saldžia vyšnia ant puikaus deserto!
    Nežinau ką galėčiau papasakoti apie save, tad pabūsiu eilinė lietuvaitė ir nupasakosiu pastaruosius savo gyvenimo įvykius. Beje toks išsipasakojimo būdas tiesa ir labai padeda pačiam asmeniui, o šiuo atveju man asmeniškai!
    Jaučiuosi tarsi stovėčiau kryžkelėje, pastarasis metas man tarsi didžiulė nežinomybė ir neapsisprendimas. Jaučiuosi pasimetusi studijų pasirinkime, suglumusi dėl mokslo pasiekimų, esamų rezultatų, nes žinau jog iš savęs nepaimu visko ką pati sau galiu suteikti. Esu tarsi augalas neduodantis derliaus, nors visa ko reikia jo pribrendimui tėra rūpestis ir tinkama jo priežiūra. Artėjančios šventės - dar viena problema. Neįsivaizduoju kuo šiais metais nustebinti savo šeimą, draugus, artimus žmonės, net gi nebeturiu pojučio apie ką norėčiau rašyti savo tinklaraštyje, nors manyje kirbantis noras išsipasakoti ir visas mintis išlieti popieriaus lape yra stulbinamai didžiulis. Tikiuosi jog tai tik trumpa atėjusios žiemos melancholija, kuria po truputį pakeisiu džiugesiu siejamu su Kalėdų laukimu. Metu kaita iš tiesų akivaizdžiai sietina ir su žmogaus nuotaikų kaita.
    Taip pat kaip visuomet neapleidžiu ir pasiūlymų, o kaip gi kitaip. Galbūt nėra itin malonu leistis į asmeniškumus, tačiau taip norėtusi įsibrauti į tavo gyvenimą ir sužinoti daugiau kaip tau sekasi svečioje šalyje. Kol kas aišku jog esi užguita gausybe darbų ir veiklos, tačiau labai tikiuosi jog ateityje ir dar labiau paatvirausi, kiekvienas tavo įrašas yra labai laukiamas! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sveika !
      Tavo komentarai visuomet sukelia šypseną ir jaukumą ! Labai dėkoju Tau, kad išsipasakojai, kad nepamiršti manęs ir apdovanoji dideliausiom idėjom. Pažadus vykdau, tik, deja, labai lėtai, tačiau vėl pažadu, kad papasakosiu apie viską, ką žadėjau :)
      Dabar norėčiau tavo vardelio ir e-mail'o, kuriuo galėčiau susisiekti pasibaigus GIVEAWAY :)

      Delete
    2. Man ne ką mažiau malonu rašyti tokius komentarus nes visų jų esi tikrai verta. :) Žinoma, visai pamiršau monika.skurdelyte@gmail.com

      Delete
  5. Rasa, rasajon1@gmail.com . Esu sekėja, nes mėgstu įkvepiančius įrašus ir nuotraukas, tai įkvepia :)

    ReplyDelete
  6. Labas. Stebiuosi dabar, ar čia pasireiškė minties galia ar vėl sutapimas (per dažnai jie būna), bet prieš 10min, darydama atsilenkimus, taip be priežasties prisiminiau tavo pasakojimą ankstesniame įraše apie šios firmos akinius :D (man aktualu jie) Galvoju, kad laukiu nesulaukiu, kada papasakos Margarita plačiau. Įsijungiu facebooką, ir še tau, kad nori - matau naują įrašą. :D Tikrai nuoširdžiai apsidžiaugiau ir spurdu ir nuostabos dėl šito sutapimo. :D o apie save kažin ko ir nepapasakosiu: sėdžiu apsikrovusi vienkartinėmis nosinėmis bei vaistais nuo gerklės skausmo ir gyvenu atostogų laukimu. Ne tik dėl to, kad mokslai išsekino JUODAI, bet ir todėl, kad visas atostogas praleisiu Anglijoje :)))
    Andželika, andzelikab@yahoo.com

    ReplyDelete
  7. Kaip smagu! Laukiau laukiau įrašo, ir pagaliau sulaukiau! Ir dar su giveaway, kas gali būti puikiau :)) tad skubu dalyvauti ir pasakoti apie save:

    Esu Monika, gali būti, kad kažkiek manęs netgi pažįsti, nes esi viena iš followers manojo tumblr :)) (monikos.tumblr.com) - kuris yra dalelė manęs, to kaip matau pasaulį, ir kokį ji noriu matyti aplink :) esu iš Kauno, studijuoju mediciną, kada nors būsiu rimta daktarytė, o kolkas gyvenu svajom apie keliones, madą, muziką, dirbu KaunasJazz festivalyje ir promotinu naujausią Samsung gamybą :) Ir, žinoma, visada ieškau naujo įkvėpimo kasdienai! kaip tik galvojau pasidovanoti sau akinukus Kalėdų proga, visgi norisi atrodyti rimta ir protinga tiek dirbant su ligoniais, tiek su klientais ir kalbant apie kompiuterius (įtariu kad daug besišypsanti jaunai atrodanti blondinė nėra tinkamiausias variantas pasakoti apie procesorius ir operacines sistemas chi :) ).

    Su manimi visada gali susisiekti e.mailu monika@medicina.lt
    ar dėl giveaway, ar jeigu užpuls liūdesys ar koks įkyrus peršalimas * :))

    ReplyDelete
  8. Jurgita, yurga25@gmail.com

    Seku tavo postą, nes jis vienas iš (jei ne pats) įdomiausių ir kokybiškiausių Lietuvoje. Smagu, kad organizuoji tokius konkursus, tikiuosi laimėt :)) Sėkmės

    ReplyDelete
  9. Laboks, aš Kotryna, labai nemėgstu Lanos Del Ray :D
    Šiandien tiesiog pusryčiavau ir supratau šį ir taip akivaizdų faktą.
    O tavęs labai pasiilgau :(

    ReplyDelete
  10. Kokia pasikeitusi :)) Tinka tau tokie akinukai :)

    ReplyDelete
  11. Akiniai simpatiški, net labai :) Tik vis tiek nesupratau tų žmonių kurie juos nešioja, nors jiems nereikia. Nešioju aš, kad pataisyčiau regėjimą šiek tiek, ir tai ne visada nes nepatogu, o tuo labiau gatvėj, nes man tik prie kompo jie reikalingi. Tad vis atrodo, kaip jiems patogu žiūrėt per stiklus, matyt dar ir rėmą savo akiratyje :D

    Apie save. Kodėl visada sunku papasakot apie save :D
    Esu jauna, labai užsispyrus, šoku Lotynų Amerikos šokius, myliu rudenį, žiema ir saulė dabar per langą džiugina širdį. Nemėgstu didelio karščio. Man oras geras, kai galiu apsirengti mėgstamiausius džinsus, palaidinę ir švarką :D Mėgstu skaityti - tai turėtų būt akivaizdu, blog'ai ypač patinka :) Mėgstu baltą spalvą namuose - sienos, baldai, patalynė, indai :D
    Gal tiek, nes pati sau atrodau keistai :D

    DeiterDiversity@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Gražiai atrodai :)
    Man daug mieliau kai įrašai gal ir retesni bet kokybiškesni, kur prirašyta daug, o ne vienas kitas sakinys. Tad neskubėk ir nesileisk spaudžiama kitų :)

    ReplyDelete
  13. Gabii, gabijakekyte@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Aš irgi labai laukiau šio įrašo su išsamesne informacija, nes man tai irgi yra aktualu. Tiesa, man labai patinka tavo šie akinukai, tau jie tikrai labai tinka, pati visai tokių norėčiau. :)
    O apie save galiu pasakyti tik tiek, kad paskutiniu metu lekiu per gyvenimą. Mokausi, lankau kursus, būnu su draugais, dirbu ir labai labai džiaugiuosi pagaliau atėjusia žiema ir aišku dar labiau sniegu ir net gi šalčiu, kas yra labai labai keista. ;D

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. mane taip vilioja tos visos nuotraukos i uzsieni.. taip tobulai viskas atrodo... papasakok daugiau apie savo gyvenima ten? ar turi draugu?

    o ka galiu pasakyt apie save - mokausi mokausi mokausi, tiesa, dar kol kas mokykloje, bet liko tieek nedaug... paskutiniu metu vis dazniau susimastau, kaip greitai bega laikas... ka reikes daryti, ir tiesa, bijau, daznai bijau to savarankiskumo, bijau susivelt moksluose, bijau pasirinkt ne taip... bet daug kas sako - klysti zmogiska, taip? ;) tai va, o siaip labai myliu tavo bloga, tikrinu kiekviena diena ar nieko naujo neparasei :D noriu akinukuuu!!! :) brigutea@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Labai tau pavydžiu, kad matai kaip "erelis", nes aš pati puikia rega negaliu pasigirti. Nuo pat vaikystės nešioju akinius, o prieš metus pakeičiau juos į kontaktinius lęšius.
    Man tu esi labai graži, smagu, kad įrašus papildai nuotraukomis, bet taip norėtųsi jų dažniau sulaukti :/ Kaip ten bebūtų, suprantu, jog tai yra sunku, bet vistiek linkiu sekmės!

    simonaaleknaite@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Sveika, Margarita,
    As esu Egle - tavo blog'o skaitytoja :)Esu visiskai paprasta, draugiska ir nuosirdi. Mokausi gimnazijoje. Esu is Panevezio. Auginu jorksyro terjera Mikuti <3 Berods ir tu turi jorksyra (-e), kaip jis/ji gyvena? :)
    Labai laukiu Kaledu, noriu atostogu, noriu svenciu kurios taip suartina, noriu ziemos! :) Pagaliau, ryte prabudus pro langa matau sniega! :) Po truputi jau pradedu ieskoti dovanu kaledoms. Jau dalyvauju viename is forumu, kuriame keisimes dovanelemis (savo pagamintomis), klaseje t.p. keiciames dovanelemis ir dar reikia savo artimiesiems paruosti davaneles. Man labai svarbu issirinkti gera dovana, kad patiktu tam kam dovanoju, kad tam zmogui ji butu reikalinga. Galvoju, taip, kad pati nenoreciau gauti "belekokios" dovanos, bereiksmes, nereikalingos ir neapgalvotos, todel stengiuosi ir pati per Kaledas suteikti dziaugsmo. Ir tau, Margarita, geru svenciu ir saltos ziemos! :)
    Egle egluciukas.egle@gmail.com

    ReplyDelete
  19. O aš čia viena nerandu, kaip užsisakyti su dioptrijomis? :(

    ReplyDelete
  20. Nuostabus blogas, be galo be krašto įdomu jį skaityti!
    Greta, grettuxe@gmail.com

    ReplyDelete
  21. kokia Tu man pavargusi atrodai nuotraukose.. :(
    o šiaip paskutinė outfit'o nuotrauka (megztukas, laikrodis + necklace) superinė. viskas taip puikiai match'ina :)

    ReplyDelete
  22. labas. Aušra (who.is.dawn@gmail.com) calling.
    esu drovi, bet dievinu sceną; galbūt daugiausiai dėl to, kad į ją išleidžiu savo alter ego, kuris nieko nebijo ir yra visiška mano pirmosios pusės priešingybė;
    dievinu rytinę kavą su pienu ir ant desktopo dažniausiai deduosi vaisių paveikslėlius;
    man septyniolika ir fangirlinu gagai. lady;
    gyvenu labai gerai ir šiuo metu jaučiuosi labai laiminga :-)

    atia.

    ReplyDelete
  23. Sveika Margarita. :)
    As esu Kamile labai draugiska ir nebijanti isreiksti savo mintys panele (kamile199@gmail.com), man labai patinka tavo blogas!!! Siuo metu esu 12 klaseje, pabaigusi mokykla vilniuje zadu studijuoti kinezeuterapija. :) Tu man esi kaip koks ikvepimas, tikrai noreciau tureti toki gera skoni kaip tavo. :) Atrodai labai maloni ir draugiska panele, labai noreciau su tavim susipazinti ir pabendrauti! :) Gal but iki kito susirasymo.

    ReplyDelete
  24. Sveika! Noreciau paklausti is kur perki tases? :) gal zinai kur galima pigiu analagu parsisiust ar nusipirkt? :)

    ReplyDelete
  25. hey,

    I'm following you as LadyAsia and I like your Facebook as Asia C.

    My name is Asia and I come from Poland but live in Denmark now. I'm studying here... What to tell you more... How about some random facts? I'm a vegeterian, I love Zara, I should be studying now but somehow I don't feel like doing that ;) I'm going home in 2 weeks and I have already started to pack my suitcase - not to forget about anything! I think that's enough :)

    Kisses,
    Asia <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah, very wise me...
      I forgot my email address!

      laurkaaa [@] hotmail.com

      Delete
  26. Sveika, Margarita!
    Pamenu kai pirmą kartą radau tavo blog'ą per MD puslapį... Perskaičiau ir peržiūrėjau visus post'us nuo pirmo iki paskutinio. Labai įdomu skaityti ir matyti kaip tu keitiesi ir augi, kaip pasikeitė tavo stilius bei mąstymas. Įdomiausia dalis man būna apie gyvenimiškas smulkmenas ir įvairiausi patarimai.
    Aš taip esu pirmo kurso studentė UK. Mokausi Glasgow School of Art, Jewellery and Silversmithing. Todėl savaime aišku, kad man labai artima darbo ir studentų gyvenimo UK tema. Ačiū tau, kad esi nuoširdi su skaitytoju ir daliniesi savo patirtimi. Mėgstu pavartyti įvairius blogus, bet tavo blogas išsiskiria iš lietuviškųjų, jog yra paprastas, nuoširdus ir be moralizavimų. Tai mane ir žavi!

    suakvile@gmail.com

    ReplyDelete
  27. sveika :) aš irgi tavo blogus seku nuo pat pirmojo. tu vis labiau tobulėji ir tas akivaizdžiai matosi ištikrųjų.

    Aš esu paprasta mergina, kuri labai mėgsta keliauti. Aplankiau jau daugybe šalių, tuo pačiu iš kiekvienos pasiimdama kažką tokio kas padeda tobulėti.Dabar studijuoju paskutiniame kurse, tikiuosi baigsiu mokslus ir išvyksiu kur nors iš lietuvos. Dabar keliems mėnesiams esu praktikoje šiltoje šalyje, tai bent vienos kalėdos bus ne šaltos.
    Emailas:klapsincios.ausytes@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Sveika, pameginsiu ir as sudalyvauti! :)

    prisitatydama, gal papasakosiu apie savo dabartines nuotaikas. Taigi, siuo metu esu isvaziavusi pastudijuoti uzsienin, tai zinoma pastaruoju metu ispudziu pilnos kisenes- nauji zmones, nauja aplinka, nauja kalba, nauja kultura, labai kokybiskos studijos ir geras universitetas ir labai mielas kalediskai pasipuoses miestelis:)) Kiekviena vakara eidama is bibliotekos namo jauciuose kaip kokiam fancy amerikietiskame filme, kur viskas perdetai grazu ir jauku. Vis dar neatsiklausau kasdien vis kita melodija skambanciu banzycios varpu, neatsigroziu pastatais bei kaledine muge:)) Bet, kad ir kaip butu smagu cia, negaliu sulaukti sugrizimo namo Kaledoms! Jau suplanavau, ka pagaminsiu seimai per kucias ir Kaledas, supirkau mylimiems zmonems "lauktuves", kaip papuosiu namus bei ka papasakosiu issiilgtiems draugams. O laukti beliko tik 3 dienos, tad nepaisant jog susikaupusiu darbu nematyti galo, o "dedlainai" lipa ant kulnu ESU BE GALO LAIMINGA IR LAUKIU LEKTUVO NUSILEIDIMO VILNIUJE!

    Tikiuosi neprailgo skaityti, antra karta pasistengciau trumpiau:)
    quick.vertimai@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Sveika. Galeciau apie save papasakoti tai, jog siuo metu intesyviai mokausi italu kalbos, nes gyvenu vienoje is mados sostiniu - Milane. Kiekviena diena dziaugiuosi matydama daug stilingu zmoniu. Ps. Puikus ir issamus blogas!

    miau.surelis@gmail.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...