Translate

follow me on FACEBOOK

Thursday, 11 October 2012

show me some love and feed me 'cause im hungry

Labas !
Net nesitikėjau, kad ši savaitė bus tokia užimta, nes "pagal planą" tikėjausi kiekvieną dieną pridaryt nuotraukų ne tik su savo outfit, bet ir vaizdais kurie supa. Deja, tokia diena buvo tik viena, tad vėl - ilga pauzė be jokių nuotraukų su derinukais ir savimi :D
Pagaliauu atradau laiko ir grįžau prie savo išpuoselėto blogo. Nuotaiką atspindi oras ( lyja/šalta/apsiniaukę/liūdna/skauda galvą/pabaigiau skaityti paskutinę turėtą lietuvišką knygą/nuobodu/noriu dirbti/tingiu mokytis/noriu skanaus maisto/nuosavo būsto/didelės baltų patalų šiltos minkštos lovos/ kad saulė šviestų pro langą ir neleistų atsimerkti )
Neapkrausiu, Jūsų skaitytojų, savo trumpalaikiu negatyvu, tad geriau pasidalinsiu vienos labai gražios dienos nuotykiais ir vaizdais, kuomet pirmą kartą po gerų 4 metų užlipau ant tikro ( ne sporto salėje esančio ) dviračio ir lėkiau gatvėmis, leisdama vėjui plaikstyti plaukus ir bijodama nepakliūti po ratais. Vis labiau pradedu pažinti Londoną ir dėlioju pliusiukus prie vietų kur dar tikrai sugrįšiu. Nuotraukos iš Broadway market, lietuviškai vadinamu - eko turgumi. Vilniuje tokį galima rasti Tymo kvartale, Užupyje.










Pamačius gausybę skanėstų nusprendėm su draugu ką nors panašaus "susitaisyti". Gaminti mėgstu, o ir seniai kažką "karališko" gaminau, tad buvo puiki proga pasilepinti skanumynais.






Pastaruoju metu LABAI pamėgau tikruosius angliškus pusryčius. Kai pabundu išalkus kaip "žvėris" apie nieką kitą taip negalvoju kaip apie juos. Deja, galimybės ne visuomet leidžia taip skaniai ir sočiai valgyti, tačiau taip dar geriau. Kiekvieną kartą valgau juos su pasimėgavimu ir didžiausi išsiilgimu. Kad ir kaip kvailai tai skamba... mėgstu valgyti..

O pabaigai derinys, sukėlęs daug abejonių dėl jo publikacijos. Kaip jau ir rašiau anksčiau ši diena buvo labai aktyvi, tad turėjau apsirengti itin patogiai, tačiau panorau palikti kažkokio savito prieskonio ir įmaišyti jį į savo aprangą. Taip atrodydama nesijaučiau itin "maloniai". Esu linkusi labiau prie klasikinio, moteriško ir elegantiško stiliaus, o čia visiškai priešingas rock chic derinukas. Spręsti Jums, ką manote apie šį mano derinuką ? Kaip dauguma naudojasi fraze : keep or delete ?



pačios nuostabiausios akimirkos su pačiu šauniausiu vyruku. kad ir kaip saldu ir banalu, nemoku aš vaizdingai perteikti savo minčių, tad tenkinuos taip, kaip moku,
 Fragmentai iš mano naujosios spintos ir detalės, kuriomis vis pildau savo erdvę. Naiviai tikiuosi, kad mokslai mano blogo veiklos netrikdys. Taigi stay tuned !




21 comments:

  1. Labai jaukus blogo įrašas, smagu, kad jo neapleidi ir vis papasakoji kaip gyveni :)

    O dėl aprangos, ei, tik netrink! Kitaip dar nereiškia blogai :) šauniai atrodai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. O man labai smagu skaityti ir žinoti, kad pataikiau tiesiai į dešimtuką, rašydama tokį įrašą :)
      Kas liečia aprangą, neturėjau omeny taip grubiai "trinti". Čia tiesiog būtų niekada-daugiau-taip-nebesirengsiu įsivaizduojamas sąrašiukas :DD
      Bet kokiu atveju, dėkoju :)

      Delete
  2. Šaunus derinukas, man labai patinka ir tau labai tinka! :) Ačiū, kad vis pildai savo blog'ą!
    P.S. Puiki nuotraukų kokybė ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Labai dėkoju :) Turbūt reikės jį paversti patogiu ir tinkančiu, kad pati jausčiaus jaukiai :)
      Čia Tau padėkoti noriu, kad vis skaitai mano blogą ir netgi pakomentuoji. Man tai labai malonu :)
      O dėl kokybės aš strykčioju iš laimės. Pagaliau nesikankinu fotografuodama ir nezyziu, kad nemoku.. :D

      Delete
  3. maisto nuotraukos skatina apetitą :))) o dėl derinuko tai tikrai keep, tik gal kažkas su spalvų gama negerai. na, bent jau man :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na vat ir man kažkas čia kliūna :(
      Gal kitą kartą bandysiu kitokius marškinius vilktis, o gal tiesiog esu nepratus prie tokių spalvų.. :)
      Vistiek, ačiū už nuomonę :)

      Delete
  4. derinukas puikus ir tau labai tinka !!! kiek esu tave mačius dar mokykloje, tai šis derinukas visai naujas prieskonis tavo garderobe. mergyt, varyk, tik nebijok, nes rengtis MOKI :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oiii, koks padrąsinantis ir puikus komentaras ! Ačiū už nuomonę ir liaupses, tik man savo varduką pasakyk, labai jau įdomu kas taip mane mokykloj stebėjo :D

      Delete
  5. Margarita, tu mane ikvepi :) labai saunus irasas, kasdien uzsuku i tavo bloga ir tikrinu, ar nera naujo iraso :) o tau nekyla ideja susikurti facebook fanu puslapio, kur galetum postinti naujus irasus bei visokias random fotkes?:) butu labai patogu ir idomu! del derinuko - tobulas! ant taves viskas taip graziai,stilingai atrodo :) turi puiku, isvystyta skoni. tikiuosi, kad bloga papildysi dazniau, labai idomus tavo gyvenimas Londone, aplinka,kuri tave supa, nauji daiktai :) kazkada facebook'e ikelei nuotrauka savo masinio apsipirkimo, neslepsiu, ta nuotrauka sukele tokia intriga, nes labai idomu, ka nusipirkai, tad galetum padaryti irasa apie tai :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaip man malonu girdėti tokius žodžius !!
      Kas liečia facebook - mąsčiau, bet nenoriu per daug užsikrauti. Rašau čia, turiu rašyti į MD blogą ir dar rūpintis facebook būtų per daug, todėl manau pasiliksiu tik prie blogspot. Gal kada ateityje ir sukursiu, bet kol kas ne :)
      Pažadu dažniau pildyti ir rodyti ką turiu naujo :)

      Delete
  6. ech.kaip jauku. Tas H&M megztukas taip skaniai atrodo :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bandysiu jį taip pat skaniai priderinti :)

      Delete
  7. oi tu grazuole :) puikiai atrodai! nors labai keista tave tokia matyti, bet tau tinka:)) tik turbut, pakeisciau marskinius i kokius kitus. Arba viena is tavo gamybos maikiu - jauciu butu tobula tada:) nors pati kai apsirengiu panasiu stiliumi - jauciuosi kaip nesava:D o visos nuotraukos tokios grazios, vajee:)) ypac patiko tavo spinta ir ta batu kabykla. susivokiau,kaip patogu tokia turet ir aisku, man prisireke tokios:D beje, kaip tau tas megztukas is H&M nes as kai paciupinejau ji, tai atsoko noras.. kazkoks nekokybiskas pasirode;/tai labai idomu kaip nesiojas:):*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ir man keista :D vat vis kažkas kliūna.. Jei dar kartą taip apsirengsiu - bandysiu keisti viršų ir žiūrėsiu kas gausis :D
      Spinta - per maža, todėl batų kabykla joje nėra super patogi. Beje, joje tik balerinkės ir kedukai telpa, tad visko nesugrūsi. Bet turbūt tu pas save šaly masyvių batų neturi, tad tau būtų pats tas :D
      o megztuką man padovanojo mano vaikinas, sakė labai mielas ir man tinka. Nežinau, man liečiant jį jis kaip tik atrodo švelnus, reikia po skalbimo apie kokybę kalbėti :D Būtinai papasakosiu, nes dar net etiketės nenuėmiau :*

      Delete
  8. Viskas grazu - ir tavo, kaip rasei, "neiprastas" derinukas;) nieko nekeisciau, puikiai tiesiog ;)
    Aplinka, kuriuoje gyveni kazkokia...jaukiai itraukianti :) tiesiog silta ir grazu ziureti :)
    ir megztukas - kaip cukraus vata:) taip ir toliau, Margarita;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. labai malonu ir pažadu - nenuvilsiu, rašysiu, stebinsiu ir rodysiuos :}

      Delete
  9. Labai gražios nuotraukos iš Broadway market. Man jis irgi patinka, nors aišku su tais ekologiniais turgeliais niekada iki galo neaišku kiek ten tos ekologijos. :) Derinukas labai tinkamas vazinetis dviračiu. Kaip smagu, kai ir oras geras pasitaiko. :) Kartais visai ne pro šalį pabandyti kitokį stilių nei esi pratusi. Aš irgi karts nuo karto mėgstu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na taip, aš čia grubiai visą idėja nupasakojau. Manau kiekvienas žino, kad tikra ekologija tik pas močiute kaime ir iš jos rankų :)
      Man saulė visuomet kelia nuotaiką. Gaila dabar likau be kompanijos dviračiams, nes buvo laabai smagu :)
      Po truputį pradedu eksperimentuoti ir žaisti įvairiais stiliais :)

      Delete
  10. Grazu viskas, tikrai maistas keliantis apetita!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...