Translate

follow me on FACEBOOK

Wednesday, 17 October 2012

My very first Adorebox

Aaa, kaip smagu atverti paštininkui duris ir gauti šusnį laiškų veidan ! Pradedu jaustis kaip namie, vis sulaukdama kažko LIETUVIŠKO. Buvau pasiilgusi savo, beveik, kasdienio ritualo : į paštą / iš jo. Ilgai nesiterliojusi, pasidžiaugsiu savo pirmąja Adorebox dėžute. Anksčiau stebėdavau tiek Kotrynėlės, tiek kitų merginų Adorebox turinius ir vis seilėdavaus ir sakydavau sau : "kitą kartą užsisakysiu". Deja, niekas nespyrė man į užpakalį, o pati neprisiverčiau, tad adorebox atstovai man iškrito kaip iš dangaus, pasiūlydami išbandyti  šią dėžutę. Kol dar nepradėjau visos litanijos, savo dėžutę galiu apibūdinti keliais žodžiais : natūralaus grožio palaikymas. Negavau jokios dekoratyvinės kosmetikos, o tai mano galva visai gerai, kadangi niekada per daug nesidomėjau jokiais prausikliais, valikliais ar kremais, kurie padeda tausoti ir rūpintis odą. Visuomet patikėdavau šį reikalą savo išsiilgtai mamytei, kuri puikiai žino ko ir kiek man reikia. Taigi, važiuojam.






Taigi, dabar trumpai apžvelgsiu ką gavau :


 1. Ducray Anaphase stiprinantis plaukus šampūnas ( 50 ml - 16 lt )
Rašoma, kad šis šampūnas atkuria plaukų stiprumą, apimtį yra praturtintas B grupės vitaminais ( kuriuos dabar kaip tik ir geriu ). Turiu labai silpnus plaukus, kuriuos nuolat gadinu tiesintuvu, tad panašios "misijos" šampūnai yra tikra atgaiva mano plaukams. Ką gi, šampūnas nesužavėjo. Poveikis toks pat kaip ir po kitų šampūnų, o ir pavargti teko, kol išploviau plaukus.
2. Aderma exomega prausimosi aliejus (50 ml - 12 lt )
Tokio daikto kaip tik man ir reikėjo. tai puiki priemonė kasdieniai veido priežiūrai, kuomet oda labai sausa. Išbandžius šį aliejuką pajutau poveikį kone iškarto. Įprastai, po vakarinio prausimosi norisi pasitepti veidą kremu, nes jį "sutraukia". Nusipraususi šiuo aliejumi jaučiau, kad sušvelnėjo, nebeliko sausų vietų, kurios šerpetoja. Manau šį daikčiuką pasiliksiu šaltesniems orams, nes tuomet mano odai reikia dar didesnės priežiūros.
3. Avene Cleanance bemuilė prausiamoji želė ( 50 ml - 15 lt )
Šios firmos produktus su mama labai mėgstam, dėl puikios kokybės ir iš karto matomo poveikio. Deja, vargu ar šią priemonę panaudosiu, kadangi ji labiau tinka problematiškai ir riebiai odai, kuri yra visiška priešingybė manajai. Bet kokiu atveju manau, kad ši priemonė tikrai atliks reikiamas funkcijas.








4. "Stenders" vonios burbulas ( 130 g - 9.50 lt )
Esu didelė padrybsojimo-vonioje mėgėja, todėl šį burbuliuką sunaudosiu su dideliu džiaugsmu. Jau nuo pat mažumės vogdavau iš mamos įvairius "aksesuarus" voniai, kurie vandenį nudažydavo įvairiomis spalvomis, o odą aprūpindavo aliejukais. Po tokių "ritualų" oda tampa švelni, glotni, švytinti, bei kvapni.
5. "Vintage" lūpų balzamas. (11 lt)
Gaila, kad mano vardo kvapas toks neskanus :( Kas nustebino - tai šio vazelino konsistencija. Atrodo, gali braukti pirštais kiek tik nori, bet masės vis tiek nebus daug. Labai nemėgstu "košės" ant lūpų, kuri, dažniausiai, nubėga, o blogiausiu atveju, pučiant vėjui, plaukai visą tą grožį išterlioja po veidą. Šis vazelinas man primena kremą. Pasitepus, net nesijaučia, kad ant lūpų kažkas yra, tačiau jos suminkštėja ir tampa švelnios.
6. Medimi rankų darbo ajurvedinis muilas ( 15g. - 1,50 lt )
Kas patiko, kad šis muiliukas - universalus. Tinka tiek plaukams - gerina plaukų būklę, apsaugo nuo pleiskanų, tiek kūnui, veidui - gerina būklę, suteikia spindesio, veiksminga nuo spuogų, prakaito kvapo, įvairių uždegimų. Nuo staigaus vandens pokyčio ( Anglijoje vanduo laaabai kietas ) vos ne kiekvieną rytą atsikeliu su siurprizu - per vidurį išdygusiu spuogeliu, kas man yra tikrai nemalonu ir neįprasta. Muiliuko sudėtis labai paprasta, nes jis gaminamas rankomis : kokosai, palmių ir palmių branduolių aliejai, vaistinių augalų ekstraktai. Muiliukas patiko, bandžiau plauti su juo veidą, nors po jo norėjosi teptis kremu. Kitą rytą prabudus pastebėjau, kad mano išdygę "siurprizai" išsausėjo, tad manau tikrai naudosiu jį tokiai bėdai užklupus.

Prie visų šių mėginukų gavau ir plaukų aksesuarą ( kurį panaudosiu tik atliekant veido procedūras, nes tokie, man nelabai tinka )ir Avene firminę kosmetinę, kuria labai džiaugiuosi. Labai mėgstu laikyti daiktus tam tikrose vietose, labai organizuotai, tad ją būtinai panaudosiu kaip vieną iš daiktų "saugyklų".
Tai tokia mano adorebox apžvalga. Manau, kad užsisakyčiau ją dar - visas tas gražus įpakavimas ir apipavidalinimas atperka net ir netinkamus produktus. :)

20 comments:

  1. ooo, aš savo Adorebox pasiėmiau jau beveik prieš dvi savaičiukes :) gavau labai panašų turinį, ir likau patenkinta. Ypač a-dermos veido prausikliu, iškart per keletą dienų sutvarkė veido odą :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Man siuntė tiesiai į Londoną, dėl to užtruko :(

      Delete
  2. Aš taip pat labai mėgstu Avene kosmetiką. Kažkodėl jau antrą rudenį suprastėja oda, turbūt nuo drėgno oro, kuris čia Prancūzijoj vyrauja. Tai Avene visada pataiso situaciją. O ir vaistininkės čia labai malonios ir iki smulkmenų pataria, kuris kremas geriausias ir su kokiom kitom kosmetikos priemonėm juos naudoti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Avene tikra palaima odai, kiek nadojau dar neteko nusivilti :)
      Šaunu, kad pataria ! Aš dar londone reikalų su vaistininkem neturėjau :)

      Delete
  3. Atvirai pasakius labai patiko, kad parašei, kad netiko arba nenaudosi, kadangi kiek teko skaityti kitų bloguose - viskas tiks, patiks, naudosiu ir panašiai :) Nes juk ir negali visiems viskas tikti, tad teisybė apie produktą labai gerai :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nematau reikalo meluoti ir klaidinti kitus. Niekas už tiesą į 'galvą' neduos :D

      Delete
  4. kažkaip jau įkyrėjo kvaili postai su adorebox ir tais smoke eyes tušais, nenusipigink :) laukiu posto su kokiu nors outfit, gražios dienos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kadangi adorebox man pasiūlė patys jos įkūrėjai - neturiu kur dėtis. Už dėžutę lieku jiems skoloje įrašą :)
      O dėl outfit sunkiai, nes nelabai yra kam mane fotografuoti, o ir fotoaparatą dažnai pamirštu. Tikiuosi greitu metu pavyks kažką išgauti. Ir Tau geros :)

      Delete
  5. pagaliau uzsisakiau cia Glossy box'a, laukiu nesulaukiu jau dabar:) o adorebox ziuriu tobuleja, nuo atsirado pradzios:)tiesa,labiausiai pavydziu vonios burbolo.. cia mano silpnybe:D*

    ReplyDelete
    Replies
    1. aš irgi radau uk glossy box, bet kol kas pasidžiaugsiu adorebox paslaugomis.. nemokamomis.. :DD
      Mano silpybė iš vis yra gulinėjimas vonioj, tad jau įsivaizduoju kaip tas burbulas man pravers :DDD**

      Delete
  6. Labai fainai ;)
    Man ir kadanors reikės užsisakyti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. gali uk užsisakyt. Vadinas glosy box :)

      Delete
  7. awww the items are so cute!

    i'd love to have one myself hehe

    http://wishuponasmile.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. you can order them as well. They have "glosy box" in the uk :)

      Delete


  8. Great review!!

    Really love your style and posts!!

    A blog like this deserves following!

    Hope to see you back on mine for a peek :)

    Love,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    ReplyDelete
    Replies
    1. glad to hear that :)
      i'll check ur blog later :)

      Delete
  9. Ar greit sulauksime naujo iraso? :)

    ReplyDelete
  10. kaip Tau atsiuntė į Londoną? parašyta, kad į užsienį nesiunčia :(

    ReplyDelete
  11. Adorebox bent jau mano atveju labai nuvyle, nes dauguma produktu buvo PASIBAIGUSIO galiojimo!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...