Translate

follow me on FACEBOOK

Sunday, 16 September 2012

London Fashion Week'12 14-18 SEPT

aaa, negaliu patikėti, kad man pavyko patekti čia ! Užmačiau daug gražių ir įdomių žmonių, apžiūrėjau kaip turi atrodyti "blogerių kampelis" ir koks gyvenimas verda už šių vartų/durų/sienų. Daug nekomentuosiu, nes parašiau straipsnį apie tai ČIA
Taip atrodžiau šiandien. Visko nenoriu talpinti į vieną įrašą. Rytoj planuoju vėl pasidairyti paskutinėje LFW dienoje, parodyti ką pavyko nugvelbti. :)

















































Dar daugiau nuotraukų iš praėjusių LFW dienų rasite mano draugo Rolando bloge.


23 comments:

  1. Atrodai stulbinamai, mano mieloji :)

    ReplyDelete
  2. Grazuole, Londonas tau labai tinka!!;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. labai malonus komplimentas, dėkui :*

      Delete
    2. o papasakok is kur sijonas :D ieskau as sau pencil, ir niekur nerandu!

      Delete
  3. sijonas labai gražus, jau įsimyliu pencil!
    o kaip gavai exhibition pass?:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ačiū, man irgi labai patinka pencil :)
      Per pažįstamus gavau :)

      Delete
    2. o kaip ten yra, sunku gauti ar nelabai?:) žiauuuuriai įdomu, kaip ten viskas vyksta:o

      Delete
    3. kadangi aš šį kartą nieko nebūčiau spėjus padaryti, tai man draugas gavo, bet kiek žinau reikia atstovauti spaudai arba būti bloggeriu, kad gautum leidimą. Taip pat jie visi skiriasi. Ne visi bloggeriai gali eiti per mados šou, tam tikras patalpas. Kitą kartą pati viską darysiu, tad galėsiu apie tai plačiau papasakoti ;)

      Delete
  4. bateliai ir sijonas labai gražu...bet sukištas megztinis atrodo juokingai :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. man irgi

      Delete
    2. Megztinis ne sukištas, o tik užraitotas :)

      Delete
    3. sukišto megztinio vaizdas vistiek ne koks :(

      Delete
  5. negerai negerai..

    ReplyDelete
  6. O man labai patinka, nebuvo dar tokiu outfitu kurie man nepatiktu <3

    ReplyDelete
  7. nyki apranga: ) visas vilnius taip apsirengęs vaikšto, nieko jau nebestebina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neėjau ten žmonių stebinti. Ėjau pasižiūrėti renginio :)

      Delete
  8. Papuosalas labai labai....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...