Translate

follow me on FACEBOOK

Saturday, 18 August 2012

nothing

Gėda pripažinti, bet vėl mane aplankė nesėkmė. Žodžiai nesiriša, galva tuščia, tad kelintą dieną sėdžiu ir žiūriu į tiesiog, tuščią ekraną, besitikėdama, kad įkvėpimas grįš ir pradėsiu rašyti kaip pakvaišus. Paguodžia tai, kad mano ir taip didelę šeimą aplankė "pagausėjimas". Mano jorkšyro terjero kalytė Chelsea mus nudžiugino 4 šuniukais, tad rūpintis yra kuo. O ir išvažiavimo reikalai po truputį spaudžia, tad logiška, kad mano blogas šiek tiek pamirštas.
Prieš kelias dienas. po truputį pradėjau gailėtis, dalyvaudama MD blogger'io konkurse. Kodėl ? jesuismargarita.blogspot.com yra mano erdvė, kurioje aš dalinuosi BEVEIK viskuo. Pradėjusi rašyti MD turėčiau savo galvai ir vaizduotei užkrauti didelį krūvį. Nenoriu prarasti šio blogo, bet ir apsijuokti prieš visą MD komandą, bei lankytojus. Turiu kelias idėjas kaip atskirti savo blogą nuo MD įrašų, kad temos nesidubliuoti ne pasidarytų nuobodžios, tad tikiuosi mano planas išdegs. (Apie tai, kiek vėliau ) Aišku, labai didelis darbas tenka visiems, kurie pateks į MD bloggerio vietas, nes kiekvienas turės parodyti kažką savito, nematyto ir negirdėto. Pastebiu, kad dauguma žmonių mąsto, rašo, kalba tokiomis pačiomis temomis. Vieni tai daro identiškai, kiti kuria savo būdus, tad tai padaryti turėsime ir mes.
Nelabai reikšminga, bet susikūriau savo TUMBLR su mintimi, kad tai bus tiesiog mano "gražių vaizdų" talpykla, neužkišant kompiuterio. Kažkas klausė ar turiu, tad jį rasite ČIA
Visgi rašau čia ne tuščiomis. Ne tik pasiskųsiu dėl savo išsekimo, bei rašybos problemų bet ir parodysiu ką dėvėjau šiandien, nes Akkk, kaip senai tai dariau.










 Šį kartą džiaugiausi labai plonais audiniais ir mergaitiškais blizgučiais. Tiesa, šalti orai nudžiugino labiau, nes buvau pasiilgus jaukių ir šiltų apdarų. Na bet jaučiausi taip mergaitiškai apsirėdus patogiai ir gerai. Nepaisant to, kad ši suknelė mane šiek tiek storina.

Aš dėviu / I am wearing                                                 
Blouse - Zara
Dress - Zara
Ballerinas - Massimo Dutti
Watch - Michael Kors
Bag - Topshop


Žygintas dėvi / Žygintas is wearing
Shirt - Hugo Boss
Chinos - Zara
Moccasins - Massimo Dutti
Watch - Fosil


P.S Visuomet maloniai laukiu pasiūlymų ir jūsų norų ką norėtumėte išgirsti iš manęs, ar tai būtų patarimai, pasakojimai, istorijos ar dar kas. Mielai pasidalinsiu :)
P.P.S Prieš išvykstant labai noriu paleisti šiuos "lobius" bei atlaisvinti mamai spintą, tad maloniai kviečiu apsilankyti mano mini spintoje, kur viską galite įsigyti. Ją rasite ČIA

31 comments:

  1. Labai labai labai gražiai atrodai!

    ReplyDelete
  2. margarita,pirmoje nuotraukoje esi nepanasi i save :D
    ps: labai graziai atrodai ir miela sypsena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gal dėl to, kad su akiniais ?:D
      Ačiūū, šiaip nemėgstu šypsotis, nes mano dantys man per maži, tad vengiu rodyti. Bet ačiū :)

      Delete
  3. Jei kalbant apie MD blog'ą, dabar pati esu tokioj matyt 'depresinėj' situacijoj ( nors gal čia kiek per RIEBIAI pavadinta) Nesinori kažko nepasakyti savajam bloge, bet kartu ir MD blogas neturėtu būti tuščias. Čia buvo gimus įdėja, kai jau bus aiškios bloggeres (nors jau liko diena, tai jau daugmaž viskas aišku) Visom susirinkti ir pakalbėti kaip mes pačios isivaizduojam tą MD blogą, nes pas mane galvoje daug vizijų bet nei vienos aiškios. galbūt išvis galėtume palengvint sau darbą, ir pasiskirstyt kažkokiom skiltim ar pan. Na čia tik mano pamąstymai :) būtų įdomu susitikt, ir padiskutuot :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puiki mintis. Viską susidėliotumėm, kad nebūtų jokių pasikartojimų ir manau visai puikiai viskas pavyktų :)

      Delete
  4. Taip svelniai atrodai:)
    Rankine nereali !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ačiū, norėjau atrodyti labai "saldžiai" ir švelniai. :)

      Delete
  5. zinau ta jausma :))) as dabar laukiu, kol tu atsiusi man, viska sutvarkysiu ir galesiu tuo pasidalinti savo bloge bei prideti koki derinuka:) isties atrodai zavingai:** labai faini audiniai ir spalvos! o ir makiazas atrodo tiesiog tooobulas. Arba jeigu tu cia be jo, tai dar geriau! nes nerealiai graziai atrodai :} buciukas:**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jau greitai, pažadu :*
      Ačiūū, aš čia su makiažu, tačiau šiek tiek kitaip dažiausi nei įprastai. Ačiūū :***

      Delete
  6. sveika, kur pirkai savo auksinį laikrodį? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draugas padovanojo :)
      Šiaip jų yra Oze, Laikrodžių centras man rodos vadinasi :)

      Delete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Margarita, o pažaisti su populiariuoju Pinterest negalvoji? Būtų įdomu followint tave :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Esu ten :)
      http://pinterest.com/mvici

      Delete
  9. va ir nesuprantu - cia suknele ar sijonas :) nes atrodo tai be galo moteriskai (netgi mergaitiskai ) ir mielai labai! grazu kaip :)
    o makiazas ir man patiko, net pasididinau panagrinet, kas cia kitaip , nes atrodai svytinti visa:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čia suknelė, o ant viršaus palaidinė. Kadangi suknelė super paprasta, o palaidinę nesenai įsigijau neapgalvojusi, tad labai tiko ją taip ant viršaus užsimesti. Pagyvėjo visas vaizdas :D
      Blemba, gal reik kokį make-up tutorial padaryti :D Čia viskas labai paprasta, vos 10 min užtrunka :D
      Ačiūūks už pagyras :*

      Delete
    2. as del sukneles nusistebejau nes per nugaroj iskirpima nesimato kad ne sijonukas! labai gera palaidine, grozi tu isvis :*

      Delete
    3. ten viskas užmaskuota :D šiaip išlenda ta suknelė, tai mąstau apkirpsiu, vis tiek vienos nenešiosiu :D
      Pati tu grožis, kelk naujų įrašų !

      Delete
  10. Nuostabiai atrodai ir labai dziaugiuosi kad turi tumblr.Ir makiazas nerealus, TUTORIAL!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ačiūū labai :)
      Prisižadėjau, dabar mąstysiu kokiu būdu jį padaryti :)

      Delete
  11. Replies
    1. ačiū :) jau turiu ją gana ilgą laiką. Mokėjau palyginamai nedaug, o kokybė nuostabi :)

      Delete
  12. Nu labai dailiai atrodai, kaip visada ;)

    ReplyDelete
  13. ohoo:)) labai labai graziai atrodaii!:*

    ReplyDelete
  14. Nice outfit.^^
    Would you like to follow each other on BLOGLOVIN and GFC???
    My Blog

    ReplyDelete
  15. na tikrai puikiai :)
    _________________________________________________
    kvepalai internetu | mikroautobusu nuoma | autobusu nuoma | kvepalai

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...