Translate

follow me on FACEBOOK

Friday, 20 July 2012

13/13

nebūčiau aš, jei nesigėrėčiau tokiomis nuostabiomis gėlėmis. Jau ne pirmą kartą savo įrašuose sakau, kad esu tikra gėlių manjakė. Galėčiau gyvent apsistačius vazelėmis su daug mažų rožyčių ar kitų gėlių.


Džiovintos levandos paskleidžia labai malonų kvapą per visą kambarį, ypač jei langas praviras ir papučia vėjas. Taip pat ir atrodo labai gražiai. Jau įsivaizduoju kaip papuoštų baltą kambarį su skandinavišku interjeru. 












































I

Šiame įraše sudėsiu šiek tiek daugiau informacijos, kuri tilptų į dar 3 papildomus įrašus, bet taupant vietą ir didelį norą pasakyti tiek daug, nusprendžiau viską sudėti į vieną.

Subrendusi ir įžengusi į "brandesnį" gyvenimo tarpą, supratau, kad mano kambarys tikrai neatitinka to, ką norėčiau matyti. Aplinkybės neleidžia, o ir nelabai apsimoka jį keisti, tad galiu kolkas tik pasvajoti ir pasigėrėti savo pasąmonėje pakeistu kambariu su baltu minimalizmu. Dabar stengiuos jį pripildyti mažomis detalėmis, kurios bent kiek pagyvintų ir patenkintų mano norus. Kaip jau ir minėjau aukščiau, pasitakius progai laikau daug gėlių. Išmokau tinkamai jomis rūpintis, kad net iki 2 savaičių mano akis ir nosį jos džiugina. Galvodama apie interjerą, senai jau susidomėjau skandinavišku stiliumi. Tai puikus pasirinkimas tiems, kurie mėgsta minimalizmą, švarą, smulkias detales ir gėles. Galbūt ir Jūs turite baltą/šviesų kambarį,svetainę ar virtuvę, kuri Jums atrodo labai nuobodi, tad pagyvinus ją keliomis mažomis detalėmis, ši vieta taps kardinaliai pasikeitusia ir galbūt nebeatrodys tokia niūri.





 Puikų skonį interjero atžvilgiu turi bloggerė Mariannan. Manau dauguma ją žinote ne tik dėl puikių nuotraukų, bet ir žavinčio stiliaus.

II

kadangi žadėjau dalintis receptais, tad šiame įraše papasakosiu labai paprastą salotų receptą. Jei vakare užsimanėt valgyti, ir nelabai turit ką gero šaldytuve arba nenorit labai riebiai valgyt, šios salotos puikiai tiks.
Reikės :

Rukolos arba šaltenės salotų ( jei neturit tinka betkokie salotų,kopūstų lapai, špinatai ar kitokie lapai )
pomidorų
vištienos ( nebūtina )
balzamiko acto ( būtinai saldaus )
aliejaus
druskos ir pipirų
šiek tiek garstyčių ( nebūtina )

Rezultatas toks :


Dažnai prie šių salotų pasiskrudinu sumuštinių duonos. Šį kartą naudojau garstyčias su tokiais raudonais burbuliukais :D nežinau kaip jos vadinasi..

III


Na ir kaip žadėjau, pasigirsiu pačia pačiausia dovaną, kurią gavau išleistuvių proga nuo savo vyro Žygio :*




























Ką manot apie tam tikrų žodžių ar ženklų graviravimą ant daiktų ?

23 comments:

  1. Aš irgi dievinu gėles ir skandinavišką interjerą! :) Prieš keletą mėnesių patalpinau įrašą savo blog'e apie šį stilių. Man jis irgi labai artimas.

    Salotas reikės būtinai išbandyti, nes atrodo labai gardžiai. O tos garstyčios, jeigu neklystu, vadinasi grūdėtosios :D

    Dovana įspūdinga! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Būtinai peržiūrėsiu tavo įrašą. Aš jau svajoju apie tai, kaip turėsi savo butą ir galėsiu ten viską pagal tą stilių papuošti, bet čia dar tiek daug metų, kad turbūt dar spės viskas apsisukti aukštyn kojom :D

      Salotos labai skanios, siūlyčiau nepagailėti balzamiko, nes jis suteikia saldumo. Labai skanu, neapsunkina skrandžio ir labai greitai pagaminamos.

      Dėl dovanos iki dabar negaliu atsigauti. Daiktas, kurio labai norėjau ir ryžausi pirkti iš savo pirmųjų algų :D

      Delete
  2. OMG, mano svajoniu laikrodis!!! Baltas pavydas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ir mano svajonė buvo, kuri virto realybe. Aišku čia tokia materiali svajonė, bet vis tiek malonu gauti :)

      Delete
  3. Skaitau aš tavo įrašus, matau panašų skonį, o dabar dar ir interjero supratimą panašų!Pas mane pilnas laptop'as prikištas tokio mininmalistinio interjero pavyzdžių, kuriuos tikiuos kada nors panaudoti, kai reiks kurti savo gyvenanamąją vietą... tas balta man labai gražu, dar būna juodi interjerai,ypač vonios, kurie labai žavi... :)
    O dėl dovanos didžiausi sveikinimai, tikrai gražus labai :) ir kaip suprantu, labai norėjai jo, tai išvis!

    O salotos... nemėgstu ir nemoku gaminti maisto, bet čia labai paprasta ir skanu atrodo net man! reiks kada pasidaryt, kai badas užpuls ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kai peržiūrėjau tavo blog'ą, taip pat pastebėjau akį traukiančių dalykų, o MD derinukuose visuomet galvojau, kad tavo stilius artimas manajam :)
      Vėl skoniai sutapo dėl tamsaus interjero, vis galvoju jei reikėtų pasirinkti tarp balto ir tamsaus tikrai sunkiai nuspręsčiau kurio noriu labiau. Ateityje įdėsiu ir priešingo baltajam nuotraukų, nes jis taip pat yra labai stilingas, savotiškas.
      Ačiū už sveikinimus, labai juo džiaugiuosi ir tikrai bus sunku "saugoti" ypatingesnėms progoms :D
      Paragauk šių salotų, visiems kam darau patinka ir pradeda patys gaminti :D

      Delete
    2. Vat panašiai žinok ir man, ir kai tu įmeti kažką naujo nusipirkto būna tokių - ei, aš jį irgi nusipirkau ar 'koks panašus į mano' arba irgi norėjau ;D
      Va tamsus tai man absoliutus gėris! Aš tumblr turiu, kur metu viską ką išsaugoju, ar repost'inu kas gražaus, tai ten irgi tokių juodų yra... mm! Ir vat aš jaučiu puse namų tamsiai , puse šviesiai daryčiau, nes visokie spalvoti ir margi interjerai visiškai ne prie širdies ;/
      Oi, čia tikrai, norėsis kasdien nešioti ir atrodys kad visur tinka ;D
      Reik man tik to acto nusipirkti, nes namie tikrai nėra ir jaučiu kibsiu į gamybą, šiandien su drauge pasidarėm irgi pagal mamos vieną receptą, tai sėdėjom balkone laimingos apsivalgiusios...
      beje, dėl OPI nagų lako! Kur perki tu jį? Nes aš žinau, kad medinėse šukose būdavo, bet buvau užėjus, tai em, kokiu dešimt spalvų ir visos tokios nesimpatiškos, o kada naujų atveš nežino.... ;/

      Delete
    3. Va va, visiškai vienodos mes :D Atrodo skaitau apie save :D
      Duok savo tumblr, pažiūrėsiu kas ten gero. Aš nemoku juo naudotis, tai net nesiregistruoju :D
      Aš į balkoną prisinešu pagalvių, kompą ir sėdžiu sau, tik turbūt visi kaimynai mato, nes mano balkonas toks į kiemo vidų išeina :D
      O OPI nagų lakus rasi Nagavitoje ( pagooglink, netoli vingio kino teatro ) ten ne tik opi, bet ir china glaze, orly ir pan. Visa profesionali kosmetika nagams ir pan. :)

      Delete
    4. Tai vat aš irgi mėgstu tavo blogą labai nes kažkaip sava viskas ;D
      mm, va :
      http://iamisabellle.tumblr.com/
      ten visokių rūbų ir kai užplaukia tokie interjero protarpiai :D
      O, reiks ryt nulėkt tada, ačiū! nes orly visur pilna, o kitų... nors užsimusk ;D p.s. o nežinai ar šeštadienį dirba? :DD

      Delete
    5. Aš jau užsižymėjau tave, tai dabar pastoviai matysiu kas pas tave naujo :D
      Viskas gražu pas tave TUMBLR, susikūriau aš, bet... tyngiu aš ten žaist. Reik blogą tvarkyti, naujinti, bet irgi neprisiruošiu, nes net nemoku.. :D
      O dėl lakų tai pagooglink nagavita, ten rodos darbo laikas parašytas. Žinau, kad darbo dienomis dirba tik iki 17h.

      Delete
    6. o,super,as tave irgi seku,bus man kaip ir priezastis daugiau rasyt! Nes vis neprisiruosiu , tingisi ir pan ;D
      Ai,va nuleksiu next week tada, nes jau šią post factum! Reikėjo iškart pasiklaust :D
      Ai,o tumblr ir aš neturėjau kada pildyt, tai kai paskaitose sėdžiu ,labai žinok gerai pildosi ...:D tokių grožių randu tada ;D

      Delete
    7. Rašyk rašyk, tikrai įdomu paskaitinėt. Teks ir man pratintis prie tumblr, išsistudijuoti kaip ten kas :D

      Delete
  4. Tavo laikrodukas išgraviruotas? :) Jei taip, tai liuks, vertė padidėja nė neįsivaizduoju kiek kartų! :) Kai kuriuos daiktus dovanojant kvaila nepasinaudoti proga juos suasmeninti ir ką nors mielo išgraviruoti.

    Aš nuo draugo irgi esu gavusi dovanų laikrodį su išgraviruotais labai gražiais žodžiais, tai nors ir jau senokas jis, nusinešiojęs ir gal nebe pats madingiausias, tačiau mano širdžiai pats brangiausias :) Kai jau visai nebetiks nešioti, pasiliksiu jį kaip prisiminimą, bus gera ir vaikams, anūkams parodyti :))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kol kas dar neišgraviruotas, draugas norėjo, bet pritrūko žodžių, todėl dabar abu kartu galvosim ką galim išgraviruot. Metus būsim atskirai, tai čia bus toks priminimas, kad jis visada kartu :)

      Tikrai, šio laikrodžio vertė didelė man visai ne materiala prasme, o ta, kad padovanojo pats mylimiausias žmogus, su didele meile. Labai miela nešiotis tokį dalyką ir taip pat dėl tų priežasčių, kurias paminėjau viršuje.
      Aš taip pat mėgstu kaupti atsiminimus, tad tokie daiktai, galiu drąsiai teigti, yra visam gyvenimui :)
      Būtų įdomu pamatyti tavo laikroduką :)

      Delete
  5. As taip pat dievinu geles! visokias :) todel vaikinas ir tempia pastoviai man jas:D sustoja laukuose priskinti ar nuperka parduotuvej ziedeli, laabai grazu :} kas lieca baltas sienas - as nuo ju baigi isprotet!:D italijoj visu visur TIK baltos sienos :( ir kadangi butus nuomuojames aisku keist nieko negalima.. o ir tos detales net nepadeda pagyvint tos baltos spalvos! isprotet galima, kaip visur tik ji:) nors skandinavu stilius tiek aprangoje,tiek interjere man priimtinas. Dovana - nuostabi! saunuolis tavo vyras:)) tobulai derat jus man!o graviravimas - puiki ideja.. man labai patiktu :) buckis grazuole:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šaunuolis, kad lepina ir tampo, nors ir žiedelis, vis tiek įsivaizduoju, kad labai labai miela, noris nubučiuot visą :D
      Na, kai negali nieko keisti, tuomet tikrai liūdna :(
      Bet tau yra tikrai ko pavydėti : amžinos saulės, baseino ir kitų šiltųjų malonumų. Aš tau nesveikai pavydžių gyvenamos vietos, neįsivaizduoji :D
      Dėl graviravimo, dabar kankinamės ir galvojau ką čia gražaus ir tikrai išskirtino išgraviruot.. Bučkis atgal :*

      Delete
  6. Gėlės namuose yra pats geriausias būdas pagražinti interjerui! Man begalo patiko levandos, atrodo išties jaukiai. :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. O ir kvepia labai skaniai :)
      pastebėjau, kad jos net netrupa, jei stipriai jų neliesti. Tad ne tik gražu, bet ir praktiška :)

      Delete
  7. Sveika, jei sekei mane anksciau, tai norejau pasakyt, kad susikuriau nauja bloga

    www.princessofcalifornia.blogspot.com

    Butu smagu sulaukt nauju sekeju! :)
    Buckis, M.

    ReplyDelete
  8. na tikrai puikiai :)
    _________________________________________________
    kvepalai internetu | mikroautobusu nuoma | autobusu nuoma | kvepalai

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...