Translate

follow me on FACEBOOK

Sunday, 6 May 2012

in the afternoon

nėra nieko geriau už gaivinančią šaltą kavą, su daug daug putų, ramaus pasisedėjimo terasoje su visai nerūpestingais pokalbiais, kai oras visai nebedžiugina, nes tampa per karšta ir tavo bateliai nutrynė iki kraujų. Nujaučiu, kad šį kartą nelabai turiu ką papasakoti, tik tai, kad paskutiniu metu jaučiuosi taip, lyg skraidyčiau kažkur padebesiais ir būčiau visai atsijungus nuo to nesustojamo miesto ritmo.

P.S cigaretės ne mano. :D






































Na, o pabaigai juuk reikia tų mergaitiškų pasimaivymų prieš veidrodį.




26 comments:

  1. Margarita!! Labai patiko:* pas tave visada visos detalės, viskas nerealu!!
    Beje, kadangi Lietuva "labai" didele, tai gal kitais metais Londone iseis susipazinti. Ir as ten busiu:) Butu ziauriai smaguu!!

    ReplyDelete
  2. Aciuu Auste :**
    Man labiausiai ir patinka paprasta, subtili apranga, o detales ryskios, pagyvinancios paprasta apranga :)
    Labai dziaugiuos, kad vis atsiranda zmoniu, vaziuojanciu ten, manau tikrai susibegsim kokios kavytes susipazinti ! :)

    ReplyDelete
  3. kokie jus abudu grazus ir stilingi! O tu apsirengus tiesiog tobulai :) Ziauuuriai grazu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ačiūū labai, dabar labai noris puoštis, kai tok gražus oras :)

      Delete
  4. Viskas, dabar jau oficialu, tikrai imsi manyti, kad as kokie persekiotoja :D nes negaliu atsilaikyti nepakomentavus tavo irasu:))
    O atrodai - tobulai. Taip grazu, kai neperkrauta! Tada ir pasimato, koks yra zmogaus skonis. O tavo atveju jis isties tobulas. Tiesiog super! Ir su vaikinu labai tinkat ir ziauriai gerai kartu atrodot:)*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baikkk tu, man patinka matyt tuos pačius vardus komentaruose, nes tada žinau, kad žmonėms patinka tai ką rašau, darau ir t.t. Man laaabai malonu, taip pat ir dėl to, kad nuolat bendraujama, o bendravimą aš labai mėgstu :)
      Ačiū, kaip jau ir rašiau Austei, mėgstu labai paprastą aprangą, kad galėčiau, kaip sakoma, "prisikrauti" aksesuarų. Tavo blog'as man taip pat labai mielas, taip, kad laukiu vėl sugrįžtant prie mano įrašų, o aš nepraleisiu ir tavųjų :*

      Delete
  5. Margarita, seniai seku Tavo bloga, tai norejau pasakyti kad saunuole esi o sitas irasas man laaabai patiko, begu tu sortu pirkti:D !!! Beje,jei galeciau paklausti, is kur tase? Labai grazi:) Butu labai malonu jei ir tu apsilankytum mano naujame bloge:) ech, as tik pradedu o Tu kaip sakant jau senas vilkas sioje sferoje:D tai butu malonu laabai jei uzsuktum:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sveika :)
      Malonu, kad seki mano blogą. Dėl šortų, taiiiip, jie tobuli. Bėgau tekina jų pirkti.. :D
      Rankinę pirkau praeitais metais Londone TOPSHOP parduotuvėje, dar kažkur yra įrašas su pirkiniais :)
      Būtinai apsilankysiu tavo blog'e. Nesijaudink, kad pradedi, visi juk startuoja nuo nulio. Svarbiausia daryk tai kas patinka, nebijok pertraukų, nes visi kartais išsisemia. Sėkmės :)

      Delete
  6. Labai gražiai atrodai :) O rankinės aš tau matyt labiausiai pavydžiu :D Man pačiai rasti patinkančią, patogią rankinę yra kone neįmanoma misija, o taviškė man atrodo absoliučiai tobula :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ačiū :) Dėl rankinės, suprantu tave. Pati sunkiai išsirenku rankinę, nes nemėgstu, kai būna prikrauta nereikalingų detalių. Bent viena man nepatinkanti smulkmena - rankinė netenka mano dėmesio..
      Dėl savosios iš ties džiaugiuosi, nes tiek kokybe, tiek pritaikymu ji visur labai tinka. O dar svarbiausia nelabai brangiai sumokėjau. Jei nori kažko panašaus žvilgtelk charles and keith ( Vilniaus akropolis ), topshop.com arba tam pačiam ebay.com. Tikrai rasi vertų dėmesio :)

      Delete
    2. Ačiū už patarimus ;) Tik kažkaip aš vis prisibijau pirkti ką nors internetu, vis ranka nekyla... Tikrai norisi apčiupinėti, iš visų kampų apžiūrėti, paliesti. Niekaip neįsivaizduoju, kaip įmanoma lyg niekur nieko iš interneto nusipirkti kokius batelius ar drabužius - na juk BŪTINA pasimatuoti :D

      Delete
    3. Nėr už ką :)
      Pirk iš patikimų paduotuvių, nes su tais ebay pavojinga :(

      Delete
  7. Kokia tu nuostabi, žinok negaliu atsižiūrėti: nuolat pasitempusi, tvarkinga ir labai labai moteriška :) Apie derinukus tai ten nežinau, kokius žodžius vartoti, norint apsakyti, ypatingą stiliaus pojūtį. Na, tiesiog tobula :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aww Kotryna. Kaip miela girdėti tokius žodžius iš tavęs :)
      Žinai, seniai mes su tavim pažįstamos, vis stebiu kaip tu keitiesi, ir galiu sakyti, kad tobulėji žaibo greičiu, apie stiliaus pojūtų tą patį galiu pasakyti. Man patinka kiekviena tavo parinkta detalė, apranga, ta pati kosmetika. Žodžiu. Tavo komentaras visiškai atitinka ir mano nuomonę apie tave :)

      Delete
  8. KRC ZYGUTIS CIA TOKKS SEXAS !!!! Margarita kaip visada nuostabi ! hah buckiai sauleles mano ;***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zygutis visada sexas :** Buciukai Roulendui :*

      Delete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...