Translate

follow me on FACEBOOK

Sunday, 13 May 2012

blue jeans

Turbūt nėra blog'o, kuris nebūtų prikrautas nuotraukų iš naujosios "YOYO" kavinukės. Šį kartą susigundžiau ir aš išbandyti kas ten per velnias. Iš tikrųjų likau nustebusi maža kaina ir didele pasiūla. Įvairių skonių ledai, pabarstukai, VAISIAI, saldainiai, guminukai ir ko tik ten nėra.Manau tikrai prigis, ypač kai vasarą karšta, kai noris atsigaivinti. Turbūt daugiau nieko gero ir neprirašysiu, nes nujaučiu, kad mano smegenys tampa "užkištos"reikalinga" informacija egzaminams pasiruošti...

 


 Na, o čia maža dalis, o tiksliau nieko, iš mano penktadienio aprangos. Deja, po skanios vakarienės nepavyko įsiamžinti, nes bėgant iki mašinos, aptaškė dar 10 važiuojančių mašinų, tad iš šio "grožio" nieko nebeliko. tikiuosi greitu metu pakartoti šį derinį, nes jaučiausi itin patogiai ir svarbiausia pačiai patiko :)


36 comments:

  1. Atrodai tiesiog tobulai :) Ir labai tinka šie akiniai :)
    Kažkada norėjau paklausti ir dabar prisiminiau: ar esi priekabi vaizdui nuotraukose? T.y. ar tau užtenka kelių kadrų, ar iš šimto išsirenki tik porą nuotraukų? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiesą pasakius esu žiauuuuriai prekabi. Kai pati fotografuojuos tai pridarau 300 nuotraukų, iš kurių, kaip ir tu sakei, tik keliso būna geros. Kadangi čia fotografavo draugas, jau nebedrįstu jo prašyti dar ir dar, nes jam atsibosta mane 100 kart taip pat fotografuot :D Šiomis nuotraukomis esu laaabai nepatenkinta, kažkokia kvaila veido mimika, ir stovėsena ne itin patinka, bet kaip sakiau, neprievartauju savo draugo :D
      O dėl akinių labai džiaugiuos. Nusipirkusi dvejojau ar tiks, tačiau labai prilipo. Ačiūū :)

      Delete
  2. paskutinej nuotraukoj taip tobulai viskas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ačiūū. Kol nauja ir aš negaliu atsidžiaugti :))

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Sveika. Jau gana ilgą laiką seku Tavo blog'ą. Esu labai reikli nuotraukoms, bet mane tiesiog žavi tavo gebėjimas paprastom, kiek "sublūrintom" nuotraukom perteikti grožį ir esmę. Tikrai gražiai atrodai nuotraukose. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sveika, labai malonu, kad apsilankai :)
      Kaip jau ir rašiau aukščiau, aš taip pat esu reikli. Sunkiai išsirenku iš krūvos nuotraukų bent kelias. Visos fotografuotos su telefonu, kadangi fotoaparatą tiesiog tyngiu nešiotis ir pastaruoju metu jis nepatenkina mano lūkesčių, tad kol nustatyčiau visus nustatymus jau praeitų noras kažką dar fotkinti.. Ačiūūū už pagyras :)

      Delete
  5. Margarita, atrodai tiesiog nuostabiai!
    Ir klausimas iš smalsumo, jeigu ne paslaptis, koks tavo ūgis? Pastebėjau, kad nesi labai aukšta, esi patenkinta savo ūgiu?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ačiū, malonu :)
      Esu 160, kažkur rašiau jau ;) Esu labai nepatenkinta savo ūgiu, bet niekuo negaliu jo pakeisti :)

      Delete
  6. Atrodai lb lb graziai :)) Kurioj vietoj ta skanesta gaut? Reiks jau matyt apsilankyt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ačiūū :)
      Tas skaniukas randas prie Danijos gedo pr. Visai šalia :)

      Delete
  7. Tu tokia mazyte :O eina sau :D sakyciau 170 kaip niekur :))) o dabar reik i tema, kazka parasyt :)) tiek pirmas tiek antras derinys atrodo labai super! Tiesa, antrojo labai laukiu nuotrauku :))) O del pirmojo tai toks kasdieniskai patogus, bet su akcentais, todel neistirpsta minioje ir neatrodo prastas:) tikra grazuole tu :):*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kompleksai, kompleksėliai :D Gerai, kad bent foto atrodau aukštesnė ;(
      ačiūū labai, visada labai laukiu tavo komentarų, nes jie taiiiip paglosto šidelęę :)*

      Delete
  8. Esme tame, kad tam YOYO visi pabarstukai, guminukai ir tt ir yra skaniausi, o tas jogurtas tai siaip sau toks:D (bent jau man)Labai grazus outfit'as, o ypac rankine btw! gal galetum pasakyt, kur pirkai, jei ne paslaptis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Man ir ledai visai skanūs pasirodė :D
      Rankinę pirkau ioffer :)

      Delete
  9. Geras pastebėjimas dėl Yoyo nuotraukų visuose bloguose :D Man tas irgi užkliuvo, visur prifotkinta, sakau, bus nauja mada kaip su coffee inno ar starbuckso kava fotkintis :DDD Kelis kartus praėjau pro šalį, o ten tooookios eilės lauke, galvoju žmonės pakvaišo visai, gi ten tik ledai su pabarstukais :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha, tą patį norėjau sakyt dėl mados :D Aš buvau sekmadienį visai anksti, tai eilių ačiū dievui nebuvo, bet visokios jaunos fashionistos užokupavusios visus staliukus ir, kad fotkinasi... :D

      Delete
  10. Nu blemba, man tai atrodo, kaip eilinis mainstream'as, nuėjau, kad įsitikinčiau ar ten išties taip skanu.
    Taip, pirmas įspūdis nerealus – gali pats įsipilti norimo skonio ledų, įsidėti kokių tik nori priedų, bet tiesą pasakius, patys ledai man pasirodė visiškai neskanūs...
    P.s. Sijonas nerealus. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na nuo skonio pirklauso. Man patiko, bet jaučiu iki tol, kol atsibos.. :D
      O dėl sijono, ačiū. Pati negaliu atsidžiaugti :)

      Delete
  11. Nerealiai atrodai Margarita! Net nezinojau apie ta yoyo turbut esu visiskai nemadinga ir atsilikusi nuo mados:D Bet siaip labai uzsinorejo ir man paragaut

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ačiū :)
      Aš sužinojau tik iš kitų blog'ų tad nieko čia "nemadingo" ir juolabiau gėdingo.. :)

      Delete
  12. koks sijonas dieviskas!!! ir spalvyte! na ir zinoma tu ! :)
    tie ledai tai omg... nuvestu mane kas iki Vilniaus...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aciu uz komplimentus :)
      Va, dabar bus tikslas ir proga vaziuoti i vilniu :)

      Delete
  13. Super! Viskas super:)
    -----------------------
    www.jovita-fairy.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Hy beautiful! Love your post! what do u say about following each other?:X

    FashionSpot.ro

    ReplyDelete
    Replies
    1. hey ! Im glad that u joined my blog. Ohh, and about following - it's a great idea :)

      Delete
  15. hey, šaunus blogas! ((: norėjau paklaust, kur akinius pirkai, jei ne paslaptis? (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sveika :) Ačiūū ! O akinukai pirkti Londone, Camden Town markete :)

      Delete
  16. Kaip ta rankinė vadinasi? Gal nori parduoti? :D

    P.S. Super pirmasis derinukas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vadinasi celine :)
      Parduoti dar kol kas nenoriu :)

      Delete
  17. na tikrai puikiai :)
    _________________________________________________
    kvepalai internetu | mikroautobusu nuoma | autobusu nuoma | kvepalai

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...