Translate

follow me on FACEBOOK

Wednesday, 23 May 2012

--

turbūt jau valandą suku galvą ką parašyti, ką papasakoti. Labai negerai ir man tai nepatinka. Noriu rašyti ir labiausiai palaikyti ryšį su visa šita "blogo" asociacija, bet kad užsikirto smegenys ir žodžiai, visai nesilieja. Susitikus sekmadienį su Kotryna ( Iš Cukruje-Funk ) skundžiaus, kad nemoku rašyti nei rašinėlių, nei kažkokių panašių "veikalų", tačiau dažnai save prigaunu, kuomet pagauna įkarštis, ir žodžiai tiesiog liejas man negalvojant. Deja šį kartą tuo pasigirti negaliu.
Šiek tiek tuštybių mugės - mano "užsitarnautų" darbu ir paieškomis pirkinių nuotraukos






Kas liečia dirželį, visur ieškojau aukso spalvos, kadangi prie betkokio drabužio tinka. 


Ir kaip gi nepasigyrus, kokią skanią ir romantišką vakarienę vakar apturėjau ~22 valandą. (Žinau, ir save griaužiu ir griaušiu, kad nesugebu susilaikyti nevalgyti po 6. Mąstau jau ir apie spyną šaldytuvui.. :D )

9 comments:

  1. Aaa, pagaliau radai batelius :) Labai dailūs :) O kas liečia įkvėpimus, žinau, kaip erzina tas jausmas, kai geras įkvėpimas ateina darant kažką visiškai nesusijusį su rašymu, o prisėdus parašyti, visos mintys tarytum išgaruoja. Jau toks nervas pradeda imti :/ Kita vertus, žmonės labai mėgsta nuotraukas, tad įmantrūs rašiniai ne visuomet reikalingi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Radau radau ! Nors ne tokie kokių norėjau, bet vis dėl to, pradedu po truputį jais džiaugtis.
      Dėl įkvėpimo tikrai. Kai kažką darau, vis sukas galvoj įvairios mintys, o kai jas bandau perkelt kažkur kitur, jos tarsi dingsta ir aš net neįsivaizduoju ką norėjau pasakyti.
      O dėl nuotraukų, ir man patinka į jas pažiūrėti, tad tas ir guodžia, kad jos tarsi užpildo žodžius :)

      Delete
  2. Pagaliau naujas irasas! :* o dėl to, kad sunku rašyti, berods pati man sakei "nebijok pertraukų, kartais visi išsisemia". Man irgi karais bloge būna sunku rašyti, net nežinau kodėl, nes straipsniai liejasi laisvai :) bet galiausiai viskas susitvarko taip, kaip reikia. Labai patiko diržiukas :) super gražiai ir sakyčiau gan prabangiai atrodo. Ir ypač patiko aukso spalva, nes tik neseniai ją įsileidau į savo spintą:D*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaip malonu kai kažkas laukia naujo įrašo :*
      Auksiniai žodžiai, kuriuos dažnai primirštu. Iš tikrųjų, po tokių pertraukų galva tampa šviežia ir žodžiai lengviau liejas :)
      O dėl ausko spalvos, ypač aksesuarų aš esu tiesiog pamišus !! :*

      Delete
  3. na tikrai puikiai :)
    _________________________________________________
    kvepalai internetu | mikroautobusu nuoma | autobusu nuoma | kvepalai

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...