Translate

follow me on FACEBOOK

Thursday, 12 April 2012

Part I

po ilgų atostogų, grįžau prie darbų ir stipriai pajutau, kaip toli nutolau nuo jų visų. Labai sunku susikaupti ir įsivažiuoti vėl į tą besisukantį ratą it mėsmalę. Pabūsiu godi ir pasvajosiu apie saulės spindulius, kurie šildo, kuomet galima išsidrėbti ir apie nieką nesirūpinti. Ši savaitė man atnešė labai daug rūpesčių, kurie sujaukė beveik viską, tad nusprendžiau pasilepinti seniai išsvajotu pirkiniu !!




ir dar, šiandien taip mane nustebino mano brangus draugas ! :****






 beje,
Nusprendžiau ir aš sudalyvauti tuose LOGIN apdovanojimuose, kaip kitos blogerės teigė, dėl šiokios tokios reklamos. Neprašysiu jūsų balsuoti. Jeigu manote, kad esu to verta, ir mano blogas atitinka visus tuos kriterijus paspauskite tą širdelę štai ČIA

18 comments:

  1. labai labai graži bliuskutė! taip norečiau kažko panašaus..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aciuuuu ! Pati negali ja atsidziaugti ir laukiu progos kada galesiu ja apsivilti :)

      Delete
  2. Labai jauki palaidinė. Norėčiau, kad kabotų mano spintoje. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. As irgi labai norejau ir pagaliauuu !!:D

      Delete
  3. Bliuskute nerealiai grazi? Silkas??? Turbut nemazai kainavo? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taip, 100 proc. Silkas. Kaip palaidinei gal daugoja, bet zinant, kad silkas - verta. Tikiuos, kad bus kokybiska :)

      Delete
  4. super bliuskutė! Dabar belieka tik gerų orų sulaukt :))

    ReplyDelete
  5. Tikrai labai daili palaidinė ir dar šilkas... pasaka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dar vis negaliu atsidžiaugti :)

      Delete
  6. o as pagirsiu kvepalus:))kai tik baigsiu savo, signorina bus mano sekantys:)nes turi isitikinima,kad negalima maisyti kvepalu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aš gavau juos pirmą kartą, kvapas patiko. Gaivus ir pavasariškas, tačiau tai ne tie kvepalai, kuriuos pirkčiau auntrą kartą :(

      Delete
  7. Grozis!Jei nepaslaptis, kur pirkai?:>

    ReplyDelete
  8. nereali marškinių spalvaa. o dar šilkas:}}!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...