Translate

follow me on FACEBOOK

Sunday, 16 January 2011

Stylish blog award

Na ką gi, katik pamačiau, kad PRESTIGE mane pasirinko šiai nominacijai. Ką gi. Ačiū Tau labai, esu maloniai nustebinta ir tęsiu tai, ko paprašei :)
Tagigi 7 dalykai apie mane :

1. hmmm. Turiu vieną labai labai didelį tikslą, kurio einu link ir stengiuos viską viską daryti, kad tai įgyvendinčiau, nes nuo to prilkauso mano ateitis, mano laimė ir mano gyvenimas. Apibendrindama - visada siekiu betkokio tikslo, nesvarbu kiek tai man 'kainuotų'
2. Toks, nelabai svarbus ar emocionalus dalykas apie mane, bet... Suprantu, kad turiu nesveiką ligą rūbams, batams ir kitiems aksesuarams... negaliu nustoti pirkus, turbūt ateityje skęsiu kambary viskame :D
3. Dabar esu patipati laimingiausia, nes turiu patį nuostabiausią žmogų savo gyvenime, kurį begalo myliu, branginu, saugau, dievinu, kurio tikriausiai niekada niekada nepaleisiu, ir net kai mus skirs didžiulis atstumas, aš lauksiu jo, nes jis yra tas žmogus, su kuriuo noriu eiti visą savo gyvenimą
4. Turiu pačius nuostabiausius draugus pasaulyje, kurie visada yra su manim ir pasirengę man padėti. Taip, pat turiu pačią nuostabiausią šeimą. Nesvarbu, kad būna pykčių, kai užverda kraujas ir rėži jiems, kaip nori gyventi atskirai, susimąsčiusi suprantu, kad be jų aš nebūčiau tokia.. :)
5. Labai svarbus dalykas kalbant apie mane ir mano blog'ą. Aš nesistengiu kažkam įtikti, nurodyti kaip atrodyti ar kažkas panašaus. Post'inu sau ir tiems, kam tai patinka. Malonu, kai žmonės mane giria, o gal kai kažkas semiasi iš manęs idėjų.. :)
6. Na čia bus panašus į 1, bet tikiuosi, kad mano gyvenimas bus susietas su mada ir darysiu viską, kad tai pavyktų :)
7. Na pabaigai.. Tiesiog noriu pasakyti, kad vertinu tuos, kurie mane myli ir stengiasi dėl manęs :)
O savo nominaciją skiriu
BONES AND BRUISES

Merci


4 comments:

  1. šauniai šauniai, ką tik tavo blogą atradau; )
    ką konkrečiau nori su mada sieti ateity? aš pati galvoju kažką panašaus, tai įdomios kitų ateities vizijos; )

    http://encrustedhoneycomb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. merci ;)

    Mano svajonė mados žurnalistika, redakcija.Norėčiau išlesiti savo own mados žurnalą, taip pat jam ir rašyti straipsnius apie visokius fashion week'endus ir kitokius trend'us. na o jei su redakcija neišdegs, tai gal šiaip, kokiam mados žurnalui rašyti straipsnius :)
    O pati ?

    ReplyDelete
  3. Lygiai tas pats; )
    Fashion journalism arba magazine publishing, tiesa, savo žurnalo leist nesvajoju, bet apie tą sritį jau planuoju, planuoju, visokių kursų universitetuose susiradau, tai tik ir laukiu mokyklą pabaigt; )

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...