Translate

follow me on FACEBOOK

Sunday, 30 January 2011

My room

Welcome to my crib :)
Sulaukiau pasiūlymų aprodyti savo kambarį, tad šį gražų sekmadienio rytą nusprendžiau parodyti savo erdvę :) Pirma paminėsiu, kad kambarys buvo įrengtas prieš 3 metus, kai buvau visiškai kitokia... Kaip čia išsireiškus.. Mažoji neformalė :D Ačiū dievui viskas kardinaliai pasikeitė, tik deja.. mano kambarys ne. Pasikeitė mąstymas, aš pati ,todėl dabar rinkčiau visai kitokį dizainą. Kadangi liko nebedaug šioje vargšėje lietuvėlėje, tad nusprendžiau nieko nekeisti ir kai išvyksiu, perleisti šį palikimą savo sesutei.. :D Kadangi nepavyko man įspūdingai pertekiti savojo kambario, tad pasirinkau kelias smulkmenas, kurios galbūt pagyvins šį post'ą :)
Jei kam kils klausimų dėl tų kačių ant sienų tai.. Hmm, kaip jau ir minėjau, būdama 'mažaja neformale' prikabinėjau ant sienų visokių vinilų ir kitokių plakatų, po kurių pasėkmės buvo - nudraskyti sienų dažai :D Teko imtis kažkokių priemonių, kadangi dažų nebeliko, tad nusipirkau šiuos lipdukus, kad paslėpti tuos brokus :D
Iš pat pradžių atrodė neblogai, tačiau dabar.. Achhh, koks skirtumas :D Žiūrim ir skaitom :)









Taigi, Ir finalui, keli mano kambario fragmentėliai, kadangi labai nenorėjau, tikrąja to žodžio prasme fotografuoti plikų sienų, tad nufotkinau kai ką, galbūt įdomaus.. :D

geriausias dalykas mano kambaryje - lova. Nors labiau dalis jos. Esu žiauri miegalė. Mėgstu miegot, todėl lova šventas dalykas. Jei nroiu gerai išsimiegot, patalai turi būti malonūs kūnui, kvepėti etc. Žodžiu šiuo dalyku kambaryje tikriausiai rūpinuos labiausiai :D



Dar viena lentyna, su įvairiom dėžutėm, netikrinau jų nežinau kiek laiko, jaučiu prisirinko visokių nereikalingų nesamonių .Esu pasižymėjus, kaip mama sako, 'šlamšto rinkimu'. Kaupiu visokias dėžutes, popierėlius ir t.t. manau riekia atsikratyti šios baisios ydos, nes namuose pilna nereikalingų daiktų, kurie tik užima vietą. Laikas eprimti minimalizmą :D





O čia mano visokių plaukų aksesuarų kolekcija :)







Na čia mano kambary lentyna, kurios paskirtis matoma, visokių mergaitiškų niekučių kampelis :D






Čia mano mėgstamiausi kvapai, kuriuos kvepinuos. Priklauso nuo nuotaikos, bet šiuo metu number 1 yra Miss Dior cherie. Dieviškas kvapas :)




Saulės akiniai :)




Dar vienas molinis indelis su mano jewellery :)




Mano žiedų kolekcija. Deja jų turiu labai nedaug, tačiau kolekcija nuolat, po truputį auga :)




Kadangi man dėžučių stygius ir šiaip, neradau gražios papuošalų dėžutės vertos saugoti mano 'necklasse'us' tai sudėjau juos visus į tokį, kaip ir vazonėlį :D Iš tikrųjų, nežinau kam čia nufotkinau, bet man pasirodė labai miela :D




Nuolat auganti, mano madų žurnalų kolekcija :) Kadangi planuoju savo ateitį sieti būtent su šia sritimi, tad mėgstu pasiskaitinėti, pasižiūrėti kas ir kaip :)

20 comments:

  1. Situacija EXACTLY kaip ir pas mane!Jei galėčiau,visą kambarį dabar keisčiau...Pliusas už žiedus :))

    ReplyDelete
  2. Superinis irasas, labai man patinka tokie! Dar galetum padaryti 'what's in the bag' post'a ;)) Papuosalus uzskaitau!

    ReplyDelete
  3. oi ačiūūū labai :)
    Nesitikėjau, kad taip patiks :)

    Justine, šaunu, kad esu ne viena tokia :D Ačiū, džiaugiuos žiedais taip pat :)
    On my way reaching the sky, Pasistengsiu greitu metu padaryti būtinai :)
    Ieva Jankauskaitė, malonu :)

    ReplyDelete
  4. O man patiko dezutes,nes pati jas megstu,atrodo labai mielai :))

    ReplyDelete
  5. Smagus post'as. :)
    "Kadangi liko nebedaug šioje vargšėje lietuvėlėje".
    O kur ruosies vykti, studijuoti uzsienyje nori? :)

    ReplyDelete
  6. Ačiūūū :)
    O planuoju vykti į UK, nes čia mano pasirinktai mokymosi projesijai nėra jokių perspektyvų ir įstaigų :)

    ReplyDelete
  7. Na kiek supratau nori studijuoti mados zurnalistika, tuomet sutinku, kad Lietuvoje nelabai yra perspektyvu.
    Tai va, sekmes siekiant tikslo! :)

    ReplyDelete
  8. Ačiūūū, sėkmės prireiks :)

    ReplyDelete
  9. Moteriškai maloniai suvalgiau įrašą :)) Patiko!

    ReplyDelete
  10. Man begalo malonu, kad Jums patinka :)

    ReplyDelete
  11. blackxs irgi mano kvepalai! :D žiauriai jie skaniai man kvepia:)
    labai mielos ir gražios smulkmenėlės:)

    ReplyDelete
  12. merci, malonu, kad patinka :)

    ReplyDelete
  13. Smagu matyti lankelius :))) Dar kokioj mieloj dėžutėj jie gyvena! Iš tikrųjų, gera jų laikymo mintis.
    Man kambariukas visai jaukus. Sakyčiau toks pats margas, kaip ir tavoji asmenybė man atrodo :)
    P.S man irgi lova ir miegas - šventas reikalas :D

    ReplyDelete
  14. Oii Vigi, lankeliais begalo džiaugiuos, jau taip džiaugiuos,kad tokąi auksarankę sutikau :)
    ačiūūū :)

    ReplyDelete
  15. Man nerealiai patiko tavo raudonos sienos ir užuolaidos! Mainom tavas neformalias į maniškes formalias? :)) Labai gražus kambarys ir papuošalų kolekcija♥

    ReplyDelete
  16. Merci : )
    Malonu, kad patiko :)

    ReplyDelete
  17. kokie nerealus ziedai nagu lakai ir kvepalai ;D

    ReplyDelete
  18. ačiūū ačiūū ir man patinka :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...